“Dobozos” megoldásainkkal azokra a vállalkozásokra is gondoltunk, amelyek piaci igényeik, termelési- piaci volumenük már indokolttá teszi az ERP bevezetését, de üzleti és informatikai intellektuális kapacitásuk felülmúlja pénzügyi lehetőségeiket.
Az Openbravo ERP keretein belül megvalósított ügyviteli rendszer, amely az érkeztetés, iktatás, postázás, szignálás, feladatkiosztás általános lépéseit tartalmazza. Minden típusú és formájú iratot kezel és nyilvántart – azonos módon – elektronikus adatbázisban történő tárolással. Az iratok teljes életciklusát követi a jogszabályoknak megfelelően. Az iratokat, ügyeket hozzá lehet rendelni partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz, az iratokat lehet követni, keresni. Beépített módon biztosít szabad szöveges és leíró információkban történő keresést a rendszerben és a rendszeren kívül tárolt információkban. Integrálható az elterjedt irodai (kliens) megoldásokkal. A rendszer összekapcsolható a vállalatnál / szervezetnél már meglévő integrált (üzleti) rendszer(ekk)el. Rendelkezik működéshez szükséges strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel. Egyszerű a felhasználó azonosítás (az alaprendszer keretein belül, címtár integráció, single sign on képesség). Tevékenységek naplózása és riportolása is az alaprendszeren belüli standard funkció. A rendszerből az eredetivel azonos alapú másolatot lehet előállítani az elektronikusan tárolt másolatból.
Főszámos – alszámos iktatási lehetőség. Automatikus szkennelés típus szerint.
Email, szkennelt kép, film és egyéb fájlok csatolásának lehetősége
A ticketing modullal integrálva a dokumentumokhoz feladatok rendelhetőek és státuszuk ellenőrizhetőek A feladat megoldásának gazdája is visszakereshető.