Az őrzés-védés, illetve a vagyon- és objektumvédelem napjainkban különösen fontos feladat, mivel a vagyon és az objektumok biztonsága ma már elengedhetetlen a gazdasági folyamatok zavartalan működéséhez, valamint a személyek és a vagyontárgyak védelméhez.
A vagyon- és objektumvédelem informatikai támogatásunk számos területre kiterjed, beleértve az ipari és kereskedelmi létesítmények, az intézmények, az állami és önkormányzati épületek, valamint a magánlakások és családi házak védelmét. Az őrök és a biztonsági rendszerek feladatai közé tartozik a beléptetés és kiléptetés ellenőrzése, a rendkívüli események kezelése, valamint a vagyontárgyak és az információk védelme.
A rendszerünk olyan kontrollt biztosít a feladatok elvégzése felett, amely kétséget kizáróan mutatja be, hogy az elvárt teendők mikor kezdődtek, ki végezte el, és mikor végződtek. Ez a kontroll számos előnnyel jár a megrendelők számára, többek között:
Előnyök:
Objektumok és útvonalak
A Google Térkép alkalmazással való integrációnak köszönhetően a térképen könnyen beazonosíthatók az őrzendő területek, bejelölhetők az őrhelyek és az őr útvonalak is. A rendszer automatikusan kiszámolja a távolságokat és a bejáráshoz szükséges időráfordításokat.
Adott épületen belül saját alaprajzok is felvihetők. A rendszer gyalogos és gépjárművel bejárandó útvonalakat is kezel.
Mobiltelefon applikáció a feladatkiosztásokhoz és események jelentéséhez
A rendszerrel együttműködő mobilappliláció az őr/vagyonőri tájékoztatást támogatja, melynek alkalmazásával az őr az applikáción keresztül értesülhet a napi munkáiról, illetve azok részleteiről, valamint napi útvonaláról.
A mobiltelefon automatikusan, és/vagy a dolgozó jelzései szerint követi a tervet és jelzi, hogy mikor – milyen esemény történt. Az események naplózása biztosítja a valós bejárási célok teljeítésének nyomonkövetését. Valamint, az alkalmazással ellenőizhető, hogy a munkavállaló időben felkelt-e.
Mobiltelefon applikáció – diszpécser vagy parancsnoki felület
Az örző-védő munkatársak mobil applilációs jelentései azonnal megjelennek a központi rendszerben, így a diszpécser vagy a parancsnok a saját applikációs felületén látja, hogy a feladat időben és jól lett elvégezve. Ha bármilyen probléma adódik vagy rendkívüli esemény történt akkor arról is azonnal értesül. Az értesítések priorizálhatók.
Mobiltelefon applikáció – ügyfél felület
Az örzési feladatokat megrendelők számára készült applikációban, kizárólag a megrendelő számára releváns informácókat osztunk meg a teljesítésekkel és eseményekkel kapcsolatban.